tisdag, november 25

Naket i storstaden


I överskattade komedin Vänner fanns en extra medlem i gänget, utöver de sex vita, heterosexuella normativikoner vi alla älskade utan anledning. Ugly Naked Guy bodde rakt över gården och var föremål för en rad äcklade utrop och tacksam måltavla för one-liners när fantasin tröt hos författarna ("Oh my God you guys look, Ugly Naked Guy got gravity boots!").

Jag har mina egna Ugly Naked Guys - fast jag har Hot Naked Couple. Rätt över innergården bor ett ungt snyggt par som gillar att knalla näck i lägenheten, och har jag lite tråkigt kan jag alltid kasta en blick på min egen lilla nudistsåpa, där tjejen viker tvätt och killen steker ägg (bara det är ju imponerande, hur hög smärttröskel har han?). Roligast är när de bråkar och tjejen börjar hötta med fingret så brösten skakar med - det blir en slags tretaktssvängning som brukar göra killen helt svarslös. Win - win, kan man säga; hon får diskussionen, han får imponerande bröstswingar.

Nyligen installerades balkong hos Hot Naked Couple, och jag har redan börjat tillverka en Giant Poking Device. Nästa sommar kommer bli episk.

Inga kommentarer: