tisdag, augusti 11

Karma strikes back

Det är inte mycket människokärlek i Slicks hörn av världen idag. Skadeglädje, ren och sann, finns det däremot gott om.

Ett värdelöst slöseri med syre till våldtäktsman har inte bara åkt fast - karma har sett till att han åkt dit så det stänker om det. Kvinnan han våldtog var inte bara kvinna, utan hiv-smittad också. I artikeln står att sedan våldtäktsaset fick reda på att offret var hiv-smittat "mår han mycket dåligt och kan inte äta". Så bra. Kvinnan han våldtog mår nämligen också mycket dåligt, som en direkt effekt av att ha blivit våldtagen. Henne sympatiserar jag med, förövarens olycka kan jag inte annat än gotta mig i. Det gör mig möjligen till en ytterst dålig människa, men jag har i alla fall inte våldtagit någon.

Däremot får jag av en varm och lycklig känsla i magtrakten varje gång jag tänker på den potentiellt hiv-smittade våldtäktsmannen som sitter och tycker synd om sig själv i Helsingborg. Där kan du sitta. Svinhugg går igen, asshat!

1 kommentar:

Huskatt sa...

Nämmen vad trevligt! någon som får vad han förtjänar. Nästan.
Personligen tycker jag att den typen av brott borde bestraffas med kastrering med sked. Långsamt...