måndag, mars 30

Patetiska, lallande backslicks-tomtar

Läs detta och skratta tills du ligger på golvet och vrider dig i kramp (det gjorde jag). Bland Slicks gelikar kallas bolaget Accidenture - de levererar för sällan, för trasigt och för dyrt. Bortsett från papper, de är enligt uppgift ena jäklar på att producera tiotusentals sidor av styltig dokumentation som ingen orkar läsa om projekt ingen startat som handlar om applikationer ingen vill ha (*host* Försäkringskassan *host*).

Sån tur då, att de är så intelligenta och i allmänhet förment bättre än den övriga befolkningen. Idioter.

2 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Jag misstänkte att du skulle gå igång på detta. LYSSNADE du på låten?
Dammit.

Slick sa...

Ja, oväntat! Människor som de där ger mig och mina kollegor dåligt rykte. As. De, jag, ett järnrör och en trång gränd. Då skulle jag vara lycklig.