fredag, mars 13

So long, suckers!


Någon gång i natt drar jag på semester. Först en vecka på stället på bilden (rent tekniskt är det konferens jag ska på. Men när konfererandet sker pool side med en betande giraff bakom ryggen känns det rätt glassigt ändå), och sedan en veckas skidåkning i alperna. Jag tar sällan semester mer än ett par dagar i sträck - så när jag väl gör det, gör jag det ordentligt.

Jag skulle kunna mobilblogga åtminstone under den andra veckan, men den här bloggen är inte en daglig uppdatering av Slicks liv. Bloggen finns för att jag ska kunna ventilera irritationsmoment - och helt ärligt, hur irriterande kan det bli? Inte särskilt, va.

Förutsatt att inget oförutsett händer och folk visar sig vara lika korkade i Schweiz och Sydafrika som de är här är jag tillbaka i bloggosfären om två veckor alltså. Det är upp till er att hålla ställningarna nu! Om jag kommer hem och ser Åke Green, Linda Rosing eller Sverigedemokraterna på löpsedlarna blir det smisk.

Inga kommentarer: