fredag, juni 12

Karma ger en liten hint?

De där små annonserna i högerspalten av bloggen ser jag som ren underhållning för det mesta. Det är ganska puckade saker som dyker upp där, horoskopgubbar, livsprognoser och annat tvivelaktigt. Lustigt eftersom det alltsomoftast är de företeelser jag sågar vid fotknölarna som annonseras ut, sida vid sida om texten som förklarar varför bara idioter skulle vilja använda sig av det.


Det verkar dock som om google ads äntligen har lyckats fånga upp själva stämningen här hemma hos Slick:


2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Jag tycker att webbadressen var väldigt kul.

Urban Dictionary sitter på svaret varför.

Slick sa...

HAHAHA! Den missade jag, det gör ju hela grejen ännu roligare. Det kommer jag bakisfnissa åt resten av dagen *fap fap fap* hihihi.