fredag, februari 27

Global idioti

Global Intifada. Lallande fjantar med tomtar på loftet och en sällan skådad arrogans inför precis alla andra. Arroganta fånar som inte förtjänas att bli lyssnade på av någon, någonsin. Idioter. Egoister som pådyvlar sin egen skeva uppfattning om världen på människor som inte. håller. med.


De får gärna vara hur anti-USA de vill. Jag skiter i vilket, både åsikten och luften är fri. De får däremot inte bestämma åt mig, och när de tar sig för att begränsa min mammas valmöjligheter (även i det till synes oviktiga fallet om var hon ska köpa mjölk) - oh, it's on.

Rakt upp på förstaplatsen på min shit list. Ser jag er på stan? Då är det en fot så långt upp i er kollektiva röv att allt ni äter smakar tåsvett. Patetiska tomtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud! Det var det dummaste jag någonsin hört talas om. Vad är det för idioter?

Hittar du dem på stan, så hör av dig till mig, så kommer jag och hjälper dig att sparka deras kollektiva arschlen. ;)