lördag, april 18

Situation Normal, All Fucked Up


Slick har just vaknat - och jag noterar omedelbart att förutom det dunkande huvudet (helt normalt en lördagmorgon, inga konstigheter där) har jag ett blåmärke stort som en pizzatallrik på utsidan av höger lår. Oklart varför. Dessutom, av någon anledning, ett par skor mer med mig hem än jag gick ut med. Snygga är de, så jag ämnar inte skåda given doja i plösen, men trots allt ter det sig något suspekt.
Intrigen tätnar ytterligare när mobilen plingar till med sms från okänt nummer: "Vaknade just och insåg att jag träffade dig igår! Fy fan vad stort!!!"
Med tanke på ovanstående indicier uppstår således en stilla undran i mitt arma sinne. Kan någon vänlig själ snälla upplysa mig om
a) var jag var
b) hur jag var
c) vem jag var
igår natt? Pretty please?

Inga kommentarer: